İADE
Sitemizden satın aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebilirsiniz. İadenizin kabul edilmesi için aşağıdaki şartlara uygun olması gerekmektedir.
Genel İade Şartları
- İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Buradaki iade kabul kriteri, ürünün başka bir müşteriye satılabilirlik özelliğini kaybedip kaybetmemesidir.
- İade işleminde ürün ile birlikte size ulaşan ürün faturasının her 2 nüshası(size ulaşan bütün nüshaları) ve sipariş numarası, sipariş adı ve soyadı, iptal/iade nedenini içeren bir dilekçe ile tarafımıza iade ediniz.
İADE İŞLEMLERI
İade için gönderilen ürünün iade şartlarına uygun olması durumunda iade işlemleri başlatılır. İşlemler başlatılmadan firmamız gerek duyarsa ürünü yetkili servise ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderebilir. İadenizin onaylanıp onaylanmadığına dair bilgi maili sistemimizdeki mail adresinize gönderilmektedir. İadeniz onaylanmadığı takdirde ürününüz size tekrar gönderilecektir. Onay durumunda isteğinize göre paranızı iade edebiliriz ya da size başka bir ürün almak için ödemenizle aynı değerde hediye çeki verebiliriz. Para iadesi talep ettiğiniz takdirde; siparişinizin bedeli kredi kartı ile ödeme yapmışsanız aynı kredi kartınıza, havale ile ödeme yapmışsanız müşteri hizmetlerine vereceğiniz hesaba yatırılacaktır. Ücret iade işlemi 10 iş günü içerisinde yapılacaktır. Bu iade işlemi sanal pos sistemi ile yapılacağından ücretin hesabınıza geçmesi bankanıza göre 1-5 iş günü içerisinde değişebilmektedir.
HASARLI ÜRÜNLER
Mağazamız müşterileri, teslimat sırasında fark edilen yanlış ya da hasarlı ürünü teslim almayıp Müşteri Hizmetleri adresindeki formdan bildirmek suretiyle görevliye geri iade edebilirler. Hasarlı ürünlerde sipariş teslim görevlisi ve şubesine hasar tespit tutanağı tutturulmalıdır. Hasar tespit tutanağında ürünün ve ambalajının durumu net olarak belirtilmeli ve tutanakta sipariş teslim görevlisi ismi ile şube kaşesinin mutlak suretle yer alması gerekmektedir. Böyle bir durumda, yeni teslimatın tarih ve saatini, görevliye bildirebilirler. Bildirmemesi durumunda müşteriye e-maille ulaşılacak ve bu bilgiler alınacaktır. Teslimattan sonra fark edilen hataları, 2 gün içinde iletişim sayfasındaki formdan bildirdiği taktirde ürünler kendisinden kısa süre içinde geri alınacak, ya da eksik olan ürün müşteriye ulaştırılacaktır.
SİPARİŞ İPTALİ
Vermiş olduğunuz siparişinizi 444 34 36 Biçen Müşteri Hizmetlerine telefon ederek ya da bicen@bicen.com.tr adresine elektronik posta göndererek iptal edebilirsiniz. Sipariş ödemenizi kredi kartı ile online olarak yaptıysanız, bu tutar banka tarafından açık provizyon olarak gözükmektedir. Sipariş teslimatından sonra tarafımızca satışa döndürülmektedir. Siparişinizin teslim alınmadan iptal edilmesi durumunda, provizyon iptali tarafımızca 3 iş günü içinde yapılmaktadır. Banka tarafında hesaba yansıması ise iptal tarihinden itibaren kredi kartlarında 1 ile 7 iş günü arasındadır. Debit kartlarda (Banka kartları) iade süresi banka kaynaklı sebepler iade prosedürleri nedeniyle 45 iş gününü bulabilmektedir. Tutar kartınızın limitine geri yansıtılmaktadır. Kapıda kredi kartı ile ödeme yapmanız durumunda, siparişinizi teslimat sırasında iptal etmek isterseniz, iptal işlemi pos cihazı üzerinden anında yapılmaktadır. Sipariş teslimatından birkaç gün sonra yapılacak olan iptaller için ise bankaya tarafımızdan iptal ve iade talebinde bulunulacak olup, ilgili banka kartına ait olan iade prosedür süreci işleyecektir. Banka tarafındaki süreç 10 günü bulabilmektedir.